Teraz ale klub, ktorému velí, musel zastaviť ich predaj, hoci by ľudia kupovali ďalej - vyčerpal kvótu 7 750 kusov. Na slovenské pomery nevídaná vec! Pred bet365 bonus ôsmimi rokmi Plzeň vydala len okolo troch stoviek permanentiek.
Lenže tri tituly a dve účasti v Lige majstrov za päť rokov urobili z Plzne lídra v návštevnosti. A malo by to tak byť aj v tejto sezóne, ktorá minulý týždeň odštartovala. Na Superpohár medzi Plzňou a Libercom prišlo vyše osem tisíc divákov - a to neplatili permanentky, pretože stretnutie organizovala futbalová asociácia.Pred rokom dorazilo na rovnaký prázdninový stret Sparty s Plzňou päť tisíc ľudí…
Aj to svedčí o unikátnom plzenskom záujmu o futbal. "Hlad po lístkoch je v Plzni obrovský, prežívame si tu divácky sen," hovorí Pavel Pillar, hovorca klubu. "Síce sa znižuje možnosť dostať sa na futbal bez bet365 permanentky, ale ľudia si už zvykli."
Posledný majster pred piatkovým úvodom Synot ligy so Slaviou vie, že bude hrať pred vypredanou arénou pre 11 600 divákov. Po odpočítaní miest pre klubové potreby a hosťujúci tím (cca 620 miest) išlo do voľného predaja niečo vyše tisíc lístkov, ktoré boli za deň rozobrané.
"Je predpoklad, že sa to u ďalších zápasov povedie taky," verí Pillar. "Úspech pre nás neznamená len bodový zisk, ale plný štadión.Radi by sme udržali čísla nad desiatimi tisícami. Je to jedna z hlavných priorít. "
Plzeň v minulej sezóne mala priemernú domáce návštevu 10 868 divákov, druhá Sparta 9 344, cez" magickú "hranicu piatich tisíc, ktorá v českom futbale platí, sa dostala už len Slavia. Zvyšok tímov sa zoradil od ligového priemeru (4 738) nižšie.
Veľmi dobré čísla verných fanúšikov eviduje aj Sparta. "Mali by sme sa dostať minimálne na rovnakú úroveň ako v minulej sezóne, teda cez šesť tisíc," prezrádza Ondřej Kasík, hovorca Sparty. "Je to pomerne zaujímavé číslo.Máme ambície predať viac, ale nie za každú cenu. "
Na Sparte sa predaj" permanentku "zastavuje vo chvíli, keď bet 365 vie, že bude hrať európske poháre, aby si ich ľudia neskupovali len kvôli prednostnému práve na zvučné súpera, ale zároveň by potom reálne hrozilo, že by kartičky nevyužívali na ligu.
Plzeň má oproti Sparte s dvadsaťtisícovou arénou "výhodu" v nižšej kapacite: ľudia vedia, že musí konať r� �chlo, aby sa na futbal dostali .Na Viktórii tiež jazdia hlavne ľudia z Bratislavského kraja, zato Sparta má fanúšikov po celej krajine - a tí nemôžu na všetky zápasy, preto sa im permanentka nevyplatí. Dva najsilnejšie kluby na ihrisku jasne vládnu aj v hľadisku.
Slavia očakáva 4 000 sezónnych vstupeniek, Bohemians predali 1 300 permanentiek do jamky s kapacitou päťtisíc. Tam sa stáli fronty, aby ľudia zabrali sedačky s najlepším výhľadom. "Miesta na hlavnej tribúne sa dedí," usmieva sa hovorca Tomáš Mutinský.
Dediť sa možno časom budú aj permanentky v Plzni, čo nedávno zmienil majiteľ klubu Tomáš Paclík.
Teda ak tam vydrží futbalové nadšenie.Pre Plzeň to okrem výtečné atmosféry nesie aj ďalší bonus: len z predaja permanentiek, ktoré stoja od 1 300 do 2 200 korún, má klub príjmy okolo 15 miliónov korún! Ďalšie milióny môžu pribúdať z voľného predaja a pohárov.
"Sú to pre nás zaujímavé položky," priznáva Pillar. "Ľudia sa často pýtajú na bet365 stavky zvýšenie kapacity, ktorú by sme asi vypredali, ale tá súčasná je adekvátny veľkosti mesta."
Teraz ale nestačí…
bet365 mobil
Žádné komentáře:
Okomentovat