čtvrtek 20. července 2017

Víťaz Stanley Cupu je bez zmluvy. Som v pokoji, tvrdí Rozsíval

Rozsíval komplikujú situáciu dve veci: po prvé sa rehabilituje po ťažším zranenie členka, po druhé mu bude v septembri už 37 rokov. Pre rad tímov by napriek tomu mohol byť zaujímavým tovarom, pretože pôsobil v úspešnom Chicagu.

"V tejto chvíli sa ale sústredím na to, aby som sa vyliečil a mohol začať trénovať. Veď ja ešte ani nebol na ľade, "poznamenáva Rozsíval, ktorý si pochvaľuje, že rehabilitácia prebieha dobre. Liečenie však ešte zďaleka nie je na konci.

"V nedeľu odlietam do Chicaga za doktorom, strávim tam asi štyri dni a potom uvidíme." Rozsíval by pochopiteľne najradšej predĺžil zmluvu s Blackhawks, kde strávil uplynulej tri sezóny.A hoci v nabitej zostave mnohokrát nedostával toľko priestoru, nemôže si angažmán z Illi nois vynachváliť.

"Zotrvanie v klube je reálne. Po debatách s vedením podľa mňa nádeje existuje. S rodinou by sme tam chceli zostať. Chicago bet365 je krásne mesto, páči sa nám tam, hrá sa tam dobrý hokej, vyhráva sa, takže mi tam nič nechýba. Keby to šlo, bol by som pre. "

Na podobné scenára je však bet365 stavky príliš skoro.Rozsíval je momentálne v NHL vedený ako zranený hráč a teda sa k nemu konkrétnej ponuky nehrnú. "Je bet365 bonus mi jasné, že musím počkať, až sa uzdravím a dúfať, že si v NHL ešte zahrám," nezastiera Vlašimský rodák.

Ten ostatne dopredu počíta s tým, že sa kontraktu dočká napríklad až v priebehu nadchádzajúcej sezóny.


"Pár kontaktov s niektorými klubmi prebehlo, ale nešlo o nič vážne. Zatiaľ sa nič nedeje, len vyčkávam, "usmieva sa skúsený obranca, ktorý sa zúčastnil pondelkovej schôdzky hráčov z NHL s novým reprezentačným koučom Vladimírom Vůjtka.

" Zísť sa takto v lete na informačnej schôdzke bol dobrý nápad. Veľa chalanov vrátane mňa pána Vůjtka osobne nepoznala a navyše som sa mohol stretnúť s chalanmi, ktorých som dlho nevidel.Bolo to príjemné. "

Rozsíval si naposledy za reprezentáciu zahral na olympiáde v Soči a národnému dresu sa nebráni ani do budúcna. "Som otvorený čomukoľvek, ale všetko sa samozrejme odvíja od výkonnosti. Nezastieram však, že ma láka Svetový pohár. A napríklad aj majstrovstvá. "

Skúsený bek bet365 mobil by pre Vůjtka mohol byť určitým mentorom pre mladšie obrancu, on sám však podobné úvahy odmieta. "To si nemyslím, takto by som to nevidel. Keď už niekto ide reprezentovať, tak je to z nejakého dôvodu a už niečo vie. Podľa mňa bude naša obrana dobrá. Sú tu mladí, dobrí a talentovaní hráči, ktorí sa vyhrajú a budú pre českú reprezentáciu prínosom. "

bet 365

Žádné komentáře:

Okomentovat