pátek 21. července 2017

Špotáková si v Prahe spravila chuť, Holuša útok na slovenský rekord nevyšiel

Holuša chcel zdolať výkon 3: 34,87 minúty Jana Kubišta z roku 1983 a úvodné medzičasy napovedali tomu, že by sa mu to mohlo podariť. Aj keď podmienky neboli ideálne, lebo v protiľahlej rovinke fúkal silný protivietor.

Zhruba kolo pred cieľom ale Holuša zaškobrtl a takmer spadol. "Niekto ma zozadu Skoplje. Chcel som zabrať na poslednú třístovce, ale šliapol som do prázdna a trochu si podvrtnul členok, "povedal novinárom.

Situáciu vyhodnotil tak, že nemá cenu bežať ďalej. "Vybehol som (z dráhy), pretože nemalo zmysel pokračovať. Bol som rád, že som úplne neležal na zemi, "povedal.

Nepodarilo sa mu totiž aj kvôli vetru utiecť ostatným a dostal sa do chumlu súperov. "Potom sa tam na mňa začali tlačiť, stavkove bonusy takže kvôli tomu tam bolo veľa ľudí," povedal Holuša.Sily ale ešte mal. "Ani som nebol zadýchaný. Nohy už boli tuhšie, ale zapretekal by som si, "pokrčil ramenami. Boj o dlhoročný rekord ale nevzdáva.

Dvojnásobná olympijská víťazka Špotáková sa na Zlatej tretre v Ostrave aj na Diamantovej lige v Eugene veľa trápila a prežila najhorší vstup do sezóny za posledných desať rokov. Preto na poslednú chvíľu prehodnotila svoje rozhodnutie vynechať pražský závod na Julisce, čo dnes mohla kvitovať. Prvý pokus síce meral iba okolo 55 metrov, ale v druhej sérii sa svetová rekordérka chytila. Jej výkon 63,45 je stále ale iba trinásty v tohtoročných svetových tabuľkách.

"Spadol mi kameň zo srdca. Ani neviete, ako som rada, že som sa rozhodla tu pretekať, "povedala Špotáková. "Dala som si za cieľ sa zlepšovať.Keď to takto pôjde ďalej, tak by to na konci augusta mohlo byť sport stavky dobrý, "verila.

Obhajca bronzovej medaily z MS v Moskve Melich sa v posledných pretekoch trápil a limit mu tesne unikal, ale dnes požadovaných 76 metrov prehodil o 21 cm. "Určite to je úľava, tri preteky za sebou som hodil za 75," povedal Melich.


"Takže mám pokoj a môžem sa sústrediť na ďalšie preteky," doplnil.

stavkovanie

Žádné komentáře:

Okomentovat